
Luati-l de pe mineeeeee!!!!!1986 kez bakıldıDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 oy verildi)
|
|

Un OM o VIZIUNE...2206 kez bakıldıPlimbare in Herastrau  (2 oy verildi)
|
|

Ce m-au plictisit astia cu stirile lor...1861 kez bakıldıCaldurica si Papica (4 oy verildi)
|
|

Stai sa vad in ce nor sa te arunc...1947 kez bakıldıDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 oy verildi)
|
|

Voi n-ati auzit pana acum ca iarna e frig?1813 kez bakıldıLa plimbare, iarna, prin Parcul Carol (2 oy verildi)
|
|

Mami, tu vezi ce dau astia pe Realitatea?1899 kez bakıldıCaldurica si papica (4 oy verildi)
|
|

GRRRRR!!!! sunt un LEU!2060 kez bakıldıDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 oy verildi)
|
|

Mami, eu cred ca am ceva cald aici... jos...2285 kez bakıldıVacanta de Revelion 2009/2010 (6 oy verildi)
|
|

Stiu. Vreti sa vad cum e sa fii inzapezit...1961 kez bakıldıVacanta de Revelion 2009/2010 (2 oy verildi)
|
|

OMUL - Explorator...2168 kez bakıldıOare cat le-a luat astora sa puna atatea butoane verzi aici?  (1 oy verildi)
|
|

Be my Backup2318 kez bakıldıOMUL si cel mai bun Prieten al lui.  (1 oy verildi)
|
|

Ai ceva la ochi?1977 kez bakıldıVacanta de Revelion 2009/2010 (1 oy verildi)
|
|
| 14 resim var 2 sayfada |
 |
1 |  |
|