
Luati-l de pe mineeeeee!!!!!1988 kez bakıldıDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 oy verildi)
|
|

Un OM o VIZIUNE...2207 kez bakıldıPlimbare in Herastrau  (2 oy verildi)
|
|

Ce m-au plictisit astia cu stirile lor...1862 kez bakıldıCaldurica si Papica (4 oy verildi)
|
|

Stai sa vad in ce nor sa te arunc...1949 kez bakıldıDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 oy verildi)
|
|

Voi n-ati auzit pana acum ca iarna e frig?1814 kez bakıldıLa plimbare, iarna, prin Parcul Carol (2 oy verildi)
|
|

Mami, tu vezi ce dau astia pe Realitatea?1899 kez bakıldıCaldurica si papica (4 oy verildi)
|
|

GRRRRR!!!! sunt un LEU!2062 kez bakıldıDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 oy verildi)
|
|

Mami, eu cred ca am ceva cald aici... jos...2287 kez bakıldıVacanta de Revelion 2009/2010 (6 oy verildi)
|
|

Stiu. Vreti sa vad cum e sa fii inzapezit...1963 kez bakıldıVacanta de Revelion 2009/2010 (2 oy verildi)
|
|

OMUL - Explorator...2169 kez bakıldıOare cat le-a luat astora sa puna atatea butoane verzi aici?  (1 oy verildi)
|
|

Be my Backup2318 kez bakıldıOMUL si cel mai bun Prieten al lui.  (1 oy verildi)
|
|

Ai ceva la ochi?1977 kez bakıldıVacanta de Revelion 2009/2010 (1 oy verildi)
|
|
| 14 resim var 2 sayfada |
 |
1 |  |
|