
Luati-l de pe mineeeeee!!!!!vu 1986 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 votes)
|
|

Un OM o VIZIUNE...vu 2206 foisPlimbare in Herastrau  (2 votes)
|
|

Ce m-au plictisit astia cu stirile lor...vu 1861 foisCaldurica si Papica (4 votes)
|
|

Stai sa vad in ce nor sa te arunc...vu 1947 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 votes)
|
|

Voi n-ati auzit pana acum ca iarna e frig?vu 1813 foisLa plimbare, iarna, prin Parcul Carol (2 votes)
|
|

Mami, tu vezi ce dau astia pe Realitatea?vu 1899 foisCaldurica si papica (4 votes)
|
|

GRRRRR!!!! sunt un LEU!vu 2060 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 votes)
|
|

Mami, eu cred ca am ceva cald aici... jos...vu 2285 foisVacanta de Revelion 2009/2010 (6 votes)
|
|

Stiu. Vreti sa vad cum e sa fii inzapezit...vu 1961 foisVacanta de Revelion 2009/2010 (2 votes)
|
|

OMUL - Explorator...vu 2168 foisOare cat le-a luat astora sa puna atatea butoane verzi aici?  (1 votes)
|
|

Be my Backupvu 2318 foisOMUL si cel mai bun Prieten al lui.  (1 votes)
|
|

Ai ceva la ochi?vu 1977 foisVacanta de Revelion 2009/2010 (1 votes)
|
|
| 14 photos sur 2 page(s) |
 |
1 |  |
|