
Luati-l de pe mineeeeee!!!!!vu 1988 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 votes)
|
|

Un OM o VIZIUNE...vu 2207 foisPlimbare in Herastrau  (2 votes)
|
|

Ce m-au plictisit astia cu stirile lor...vu 1862 foisCaldurica si Papica (4 votes)
|
|

Stai sa vad in ce nor sa te arunc...vu 1949 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 votes)
|
|

Voi n-ati auzit pana acum ca iarna e frig?vu 1814 foisLa plimbare, iarna, prin Parcul Carol (2 votes)
|
|

Mami, tu vezi ce dau astia pe Realitatea?vu 1899 foisCaldurica si papica (4 votes)
|
|

GRRRRR!!!! sunt un LEU!vu 2062 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an (3 votes)
|
|

Mami, eu cred ca am ceva cald aici... jos...vu 2287 foisVacanta de Revelion 2009/2010 (6 votes)
|
|

Stiu. Vreti sa vad cum e sa fii inzapezit...vu 1963 foisVacanta de Revelion 2009/2010 (2 votes)
|
|

OMUL - Explorator...vu 2169 foisOare cat le-a luat astora sa puna atatea butoane verzi aici?  (1 votes)
|
|

Be my Backupvu 2318 foisOMUL si cel mai bun Prieten al lui.  (1 votes)
|
|

Ai ceva la ochi?vu 1977 foisVacanta de Revelion 2009/2010 (1 votes)
|
|
| 14 photos sur 2 page(s) |
 |
1 |  |
|