
Voi n-ati auzit pana acum ca iarna e frig?1821 εμφανίσειςLa plimbare, iarna, prin Parcul Carol
|
|

Mami, tu vezi ce dau astia pe Realitatea?1903 εμφανίσειςCaldurica si papica
|
|

Ce m-au plictisit astia cu stirile lor...1866 εμφανίσειςCaldurica si Papica
|
|

Un OM o VIZIUNE...2218 εμφανίσειςPlimbare in Herastrau
|
|

OMUL - Explorator...2184 εμφανίσειςOare cat le-a luat astora sa puna atatea butoane verzi aici?
|
|

Urmarile unui plonjon in viata2080 εμφανίσειςNoroc ca m-a oprit asfaltul
|
|

Neconventional2156 εμφανίσεις
|
|

1989 εμφανίσειςCe face Honey face si OMUL
|
|

Be my Backup2333 εμφανίσειςOMUL si cel mai bun Prieten al lui.
|
|

Ai ceva la ochi?1994 εμφανίσειςVacanta de Revelion 2009/2010
|
|

Hmmm.... Ce chestie... Inca o pereche de ochi...1807 εμφανίσειςVacanta de Revelion 2009/2010
|
|

Mami, eu cred ca am ceva cald aici... jos...2301 εμφανίσειςVacanta de Revelion 2009/2010
|
|
| 24 φωτογραφία(ες) σε 2 σελίδα(ες) |
 |
1 |  |
|