
Voi n-ati auzit pana acum ca iarna e frig?vu 1841 foisLa plimbare, iarna, prin Parcul Carol
|
|

Mami, tu vezi ce dau astia pe Realitatea?vu 1949 foisCaldurica si papica
|
|

Ce m-au plictisit astia cu stirile lor...vu 1903 foisCaldurica si Papica
|
|

Un OM o VIZIUNE...vu 2245 foisPlimbare in Herastrau
|
|

OMUL - Explorator...vu 2202 foisOare cat le-a luat astora sa puna atatea butoane verzi aici?
|
|

Urmarile unui plonjon in viatavu 2115 foisNoroc ca m-a oprit asfaltul
|
|

Neconventionalvu 2206 fois
|
|

vu 2030 foisCe face Honey face si OMUL
|
|

Be my Backupvu 2343 foisOMUL si cel mai bun Prieten al lui.
|
|

Ai ceva la ochi?vu 2025 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|

Hmmm.... Ce chestie... Inca o pereche de ochi...vu 1823 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|

Mami, eu cred ca am ceva cald aici... jos...vu 2327 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|
| 24 photos sur 2 page(s) |
 |
1 |  |
|