
Voi n-ati auzit pana acum ca iarna e frig?vu 1826 foisLa plimbare, iarna, prin Parcul Carol
|
|

Mami, tu vezi ce dau astia pe Realitatea?vu 1930 foisCaldurica si papica
|
|

Ce m-au plictisit astia cu stirile lor...vu 1889 foisCaldurica si Papica
|
|

Un OM o VIZIUNE...vu 2222 foisPlimbare in Herastrau
|
|

OMUL - Explorator...vu 2185 foisOare cat le-a luat astora sa puna atatea butoane verzi aici?
|
|

Urmarile unui plonjon in viatavu 2083 foisNoroc ca m-a oprit asfaltul
|
|

Neconventionalvu 2190 fois
|
|

vu 2010 foisCe face Honey face si OMUL
|
|

Be my Backupvu 2334 foisOMUL si cel mai bun Prieten al lui.
|
|

Ai ceva la ochi?vu 1995 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|

Hmmm.... Ce chestie... Inca o pereche de ochi...vu 1808 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|

Mami, eu cred ca am ceva cald aici... jos...vu 2319 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|
| 24 photos sur 2 page(s) |
 |
1 |  |
|