
Ce tare e chestia asta...vu 1501 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an
|
|

Luati-l de pe mineeeeee!!!!!vu 1993 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an
|
|

Voi n-ati auzit pana acum ca iarna e frig?vu 1820 foisLa plimbare, iarna, prin Parcul Carol
|
|

Hmmm.... Ce chestie... Inca o pereche de ochi...vu 1804 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|

Ai ceva la ochi?vu 1988 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|

Urmarile unui plonjon in viatavu 2073 foisNoroc ca m-a oprit asfaltul
|
|

Tatiiii... vino sa iti arat ceva...vu 1857 foisDe ziua lui Vladimir care implinea 1 an
|
|

Stiu. Vreti sa vad cum e sa fii inzapezit...vu 1978 foisVacanta de Revelion 2009/2010
|
|